2012. augusztus 5., vasárnap

cheers


szkarfész apo haho orrod alol log ki egy fél kilo koko
tony bácsi nem csaló,de szerintem neki baró a balhé
DE
nincsen semmilyen sebhelyem a seggemen nekem
kemikálialat csak úgy eszem ha az jót tesz velem
hajó megy az élet országútján mélyen, magasan rendesen
szeletem a zenére a szavaimat rendezetlen
ahogy jön úgy puffan a nyálam nem a megvetéstől de az arcodon csurran
nyomban ahogy én nyomtam úgy más sose
figyeld a babádnak hogy ringik erre a muzsikára a csöcse
dzsidzsizdudzseee
aki ebből nem ért semmit az nemén vagyok
nekem figyelemfelkeltési kották ezek a ragok és ige kötök
lovat a karokhoz kötök úgy prüsszögök nektek foylamatosan
alakosan modorosan akciotol dagadozik az auchan
3 tojásárt 2 bandita kola figyelj a jóra hiszen csak a kezedben robban
roppant jobban vagyok most már veled
ha szeretnéd olcsón tiedé csinálhatom a  lelkedet






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése