2023. január 25., szerda

megnyugtató a bú-ban


de jól csinálom

503% os beépítésük élettér a személyes helyem
ezt mástól el nem veszem, hiszen ez az enyém
félig felöltözve a befagyot Balaton jegén, kemény
ilyenkor előtérbe kerülhet önbizalomhiány esetén a remény
de csak megyek én, reccsenés reccsenés hátán
mint a bakelit barázdán
nem nagy barátom a Sátán, de ugyanennyire az Isten
95ben winampban 2pac is volt a playlisten

megtalál néhanapján az az egyén, kivel kitisztult fejjel érzem magam
mint metsző szélben egy hegy tetején
nem csak egy dombon álldogálva
gravediggaz által egy 6 láb mély árok ásva
a világmegváltó ötletre ott feküdve is várva

van aki önmegtartóztató, van aki szajha
dobó kockából nem készülhet szalma
megfizethetetlen a lelkem tátongó nyugalma
ragyog mint éjszaka közepén telihold
homlokom közepén a múzsa csókolt
mindig is tudtad addig jó amig radioban üvölt a
funk soul brotha
csikit vár má' kutyát feléd fordított hasa

megérkezett a jókedv 4 lovasa
fröccsennek a pofádra, váltottam stílust profánra
kapok is megjegyzést stílustalan mondába
mond már ha, nem úgy tetszik neked mint nekem
ez az én fejemből kipattant szülemény
van akinek ciprus dombon egy latino költemény
van akinek csodálatos tünemény
Tündérektől kérdem én
hova vezet az utam , mindent tudok már amit elbuktam
keresem a megújulást az újban semmiképpen nem  a búban
találok valami megnyugtatót a Wu-ban

kemény küldésnek értelmetlen az alja?
nem csak az útvesztőben veszik el a balga?
gondolj te is néha arra, mi minden van felírva a falra
van aki önmegtartóztató, van aki szajha
dobó kockából nem készülhet szalma
megfizethetetlen a lelkem tátongó nyugalma


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése