2012. május 4., péntek

nem értem miért...


 nem értem miért???
  nem érzem az érzelmet senkiért
  pedig itt az élet körülöttem
  szeretnek, ennek mindig is örültem
  de csak magam körül röpködtem
  másoknak semmit se engedtem
  csak magamat etettem
  néztem amit tudtam
  másoktól érzelmet nem kértem, mégis kaptam
  viszonzásként szavakat adtam
   -ami néha kevés-
  a lelkem egy üres halmaz
  halmozódik és tartja a Tran világot
  mint anno Atlasz
  ha te akarsz belőle valamit kaphatsz
  kedvességet
  és mosolyt
  Tran stilust és sexet
  egyed a kekszet
   - ha szereted-
  ha szerelemre vágysz
  rossz helyre tetted a voksod
  tran csak emberként mozog
   -az árnyékban-
  lelki szinten semmi sincsen
  nem tudom miért???
  nem mondom hogy nekem ez értékes kincsem
  -bébim a kicsinyem-
  nem tehetek róla
  ezt dobta ki ez az ócska
  élet
  lételemem még éled
  élhetem amíg éltet
  belőled is kérhet
  hat
  öt
  négy
  egy emberi lény
  igen az vagyok
  kihasználni senkit se akarok
  de hát vannak olyan emberek akik vakok
  nincsenek előttük a való világra nyíló ablakok
  nem úgy mint nekem
  óbudai vagyok igen, igen
  rendesen
  gondolataimat éppen rendezem
  térden csúszva növényeket termesztem
   --ááá nem--
  ámen
  számoljon aki mer rám nem
  vagyok más mint egy a sokból
  valakit ez lehet most sokkol
  de az orrból nem csap fel véres ömleny
  ha valami akkor nem én vagyok aki el csöppen
  csöppet ideges a fejem
  megilletődik az ellenségem ezen?
  -ááá nem-
  ámen
  szájon a szavam már
  itt van a Gábor vár
  felépítve
  érzelemmentesre lefagyasztva télvízre
  de ez most a jég korszak
  aki kivárja az kapja a legjobbat
  talán berobban mint egy gyorsvonat
  de lehet csigaként rád tekeredik
  hangom szálljon az egekig!!!!!!!
   -mi ez itt ?-
  nem értem miért???
   -írtam ezt le-
  nem értem miért???
   -vagyok ebbe-
  nem értem miért...
  nem értem miért...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése