2021. december 10., péntek

celeb vagy profeta

neked celeb kell nekem életerős proféta
van egy olyan poéta ki rimeket bujtat poénba
bőven van jó téma és sajnos sok béna kiket az égig emelnek
rosszul értemezet felebaráti szeretett
pancser modjára eljátszott ripacs szerepek
tartsátok meg magatoknak a felütőtt szeretek
tiszta szivbol is megy nekem a szeretet
a stilusom nem a mai utcán veretett
ősszerakom a darabokbol az egész kereket
wu tang for the children gyerekek
de remélem holnap reggel is felkelek
éés
rád osztom ezt a nem mindenapi fő szerepet
hogy ereszd ki az embereken a szelepet
hiszen mondtam már nekem ami kell az egy proféta
reménykedek benne hogy értékes a portéka
 lényem lesz megörökitve ebben a portréba

negativitásom ráférne egy szalvétára
100 dollárosok alakuljatok tapétába
a zsebedben lapulo motyot készitsd be egy rakétába
van még láda amiket szavakkal megtölthetek
de ugy se borongok ha csöndben telnek el napok-hetek
igy valamin töprenghetek vagy borderlandsban pöröghetek
nem vagyok fene egy  gyerek de azért odateszek
olyan leszek mint ember ember önmagának ellensége?
ne legyen kézzel tépett egy szerzödés széle















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése