2021. december 27., hétfő

tervező ő

nap nap után változatlan tervek
túlélni a másikat  bármi áron
az élet agyba plántált alap értékeit csodálom 

sodródok zsebembe a sodró tok
sokan sokfele sokkoltok
sose bánkódok ezen
ne legyen a lelkünk színe szenny 

változókat nagy svunggal deklarálok
éjszaka csont készen bármelyik gyrososnál bekajálok
ezek nem álmok bár néha másnaposan azt kívánom
nem magasröptű mulatság ha a gyomrom kihányom
barátom
fél 5 előtt inkább vigyorgok
mint longalierek a teret hajlítom
az élet ütőerén a pulzust kitapintom
minden szilveszterkor megfogadom hogy magam kipatintom
aranyoskám 

de a testem meg mindig bojler
az egészséges életvitel szempontjából nem jó jel
falánkság névű főbűn kérlek ne ragadj el
halad a ritmussal és a mondvacsinált rímekkel a bólogató fej
hiszen ez itt egy olyan jó hely
ami neked nekem és mindenkinek ugyanannyira kell
mint hajnalban a nap
ahogy a álom határán lélekbe maró
ébredés riadót fuj hahó hahó
újabb nap belsöjében létrejövő lépés előre
remélem nem ezen a napon leszünk leszúrva, lelőve, leütve
kerüljenek az azonosak végleges helyükre 

sodródok zsebembe a sodró tok
sokan sokfele sokkoltok
sose bánkódok ezen
csillogó mint bárkód a zacskós levesemen
ne legyen a lelkünk színe szenny
menny kérlek válaszolj szentem
szemem nem meresztem
de az álláspontom ezután sem eresztem
szinte soha nem csúszok le brüsszeli ereszeken
de ha illegálisan átmegyek az utón a rendőr lemeszel egy az egyben
büntetésem nem felejtem soha
ha ez máshogy lenne valakikkel kapcsolatban az lenne az igazi magyar csoda
de hat csak úgy szépen komótosan halad a csorda
megtérített penészes kenyér az utolsó vacsora



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése