2012. február 14., kedd

háboru one

háború stressz
készre tesz
valami lesz
valami volt
valami van
Tran
idő zavarban ban ban


Háború van

Nincs nyugalom

nincs pihenés

nincs béke

se az utcán

se a tereken

se a miséken a semmiségeken
isteni sémákon és tényeken
két lábon a földön én úgy képzelem
hogy nem vagyok semmire se képtelen
láttam híres embereket képeken
akiken egyszerűen át lépkedem
nem mondom hogy nem is értékelem
de nincs bennem felesleges érzelem
amit látni akarok az az értelem
nem átcsúszni a lényegen
hiszen mint te én is lélegzem
levegőt
háborút élünk meg nem is az elsőt
s nem is az utolsót
élvezzük együtt ezt a showt
amit magunknak teremtünk
és utána magunk mellet elmegyünk
nem figyelünk
bukdácsolunk esünk kellünk
befolyásolják itt is, ott is a fejünk
média, kultúra, álirodalom
az agyamat én magamnak hagyom
és persze neked
megmondom milyeneket
reptess szerte széjjel
szállj együtt a széllel
vagy a nappal
kívánok az életedhez egy nagy kalappal
nem mondom hogy könnyű lesz
árral szembe úsznod azzal
ami körbe vesz
háború stressz
készre tesz
valami lesz
valami volt
valami van
Tran
idő zavarban ban ban

szavam az agyamban
és most az éterben
éltesen mindenkit az erő
nem a blabla maszlag a nyerő
nem csak az utcai menő
első lepést kezd azzal
magadat add szavaddal
ne mást utánoz
senki ellen még magadba se utálkozz
mert akkor tartozol a butákhoz
és nem leszel versenyképes Buddhához
és hasonlítanak a lerágott almához
a csutkához
csatabárddal na vagdalkoz ne átkoz
tanácsért fordulj egy igaz baráthoz
ne az ismeretlenre feleslegesen csodálkozz
én hozzá szoktam a csodákhoz
csatákhoz
évek alatt megtanultam ne érjek a csalánhoz
értek valamicskét a csillárhoz
csillagfény meg ne átkoz
valami ide téged is át hoz
békesség a föld anyához
értelmetlenség te tőlem messzire távoz
rabszolga lábhoz!!!
háború stressz
készre tesz
valami lesz
valami volt
valami van
Tran
idő zavarban ban ban

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése