2012. február 14., kedd

hű de nem iszunk




 én nem iszok
te nem iszol
huha huha
mi nem iszunk

jaj de kiszáradt ez a két lurkó
rájuk férne egy furgon tequila
juhé juhé
hol a pia

szárad már a vese és a máj
júniusban sose esik a hó
sálá lá sálá lá
kezdenek nem is rossz a dió

hosszú véres éjszakákon
sírtam sokat szilvaágon
kárikityom kárikityom
holnaptól mar bőröndben alszom

néztem volna gödröt éjjel
látnék dioptriásan a borosüveg fenekével
hujujuju juj
addig meg nem

télben vajban mindig fürösztelek
teli időben hiánycikk a fűtős szelep
puff puff puff
aztán csak le ne fagyon a vége

vidékiesen néha futok
lábamra a farkam vett hurkot
sika-mika sika-mika
csak nehogy valaki levegőt kapjon

repülhetne kelet nyugat
de nekem csak a csajom ugat
horuk hooo ruk
egyszer csak nem már

holdnak napnak paripája
jaj de felhajlott a sapkám karimája
jaj jaj jaaaj
hát még a szúnyog

szomjúságom nem mai dolog
borzalmas ha ebbe belegondolok
pom pom pooom
szinte már levegőért csapkodok

néztem én már eleget
igyuk a földre a fellegeket
hmm hmm huuum
szeretetlabda az ablakban is

lábam mint a sorozatlövő puska
nézzétek el nem vagyok egy rímgyártó apuska
nanana na naa
kisebbségi törvény javaslat?

kolbászból ritka a szalonna
kéretik 3 üveg jóféle a szalonba
ssss ssss sssssssssss
francoskrumpli főzeléket ide

kokakola miegymás hegyekben
sírok mint elveszett gyerek a Berekben
dada su dada suuu
csak a manóktól védjél meg istenem

léptén nyomon a lépem nyomom
orvosi beavatkozást úgyse vállalhatom
humpedli humpedli hum ped li
csak a sirályok meg ne tudják

folyton szomjas Gábor és barátai brigád
csak utána egyikük se használja a bringát
ssssssskir ssskir
csak nehogy

hosszú combú újaimon parázslik az izzadság
arcomról 5 perc után leolvasható valami egyszerű vadság
vava boom vava boom
remélem értitek

nehezményezettként csak magamat bírálom
vesebántalmakkal nem könnyű hogy állnom
hocacare hocacare
jaj de szépen fejezi ki magát

hát még mindig szomjas aki ezt látja
elmehet a jó büdös ...kádba lemosdani
misimosimisimosi
remélem ezt nem olvassa semmilyen Dani

itt a vége fogd meg jó erősen
hagy lássák szüleid hogy kifejlődött az a hímivarsejt
hoppahoppa
nesze egy zsíros kenyér se


 én nem iszok
te nem iszol
huha huha
mi nem iszunk

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése