2012. február 14., kedd

hangom furcsa

csodás gondolatok kifejezve furcsa hangon
homo sapiens az  én fajom
földhöz ragadt suttyó a rangom
van pár koszos beat itt, én erre adom
ha lehetne övé lenne egész évi adóm
nem ezé a baszót politikai szaré
hiszen itt most ez a  ritmikai szajré az alapban
remélhetőleg elindít kémiai folyamatokat az agyakban
bizonyos fokig biztos vagyok saját magamban
kordinácios hibáim vannak fönt a magasban
meglátom az újrakezdés szépségét a tavaszban
az összes rendet és káoszt a szavakban
nem csinálok etnikai tisztogatást ebben a barakkban
ha rólatok barmikor hallottam csak szaladtam
nem félelemből vagy bántásból
de nélkületek könnyebb termést szednem a szántásból
kiszednem a babot a rántásból
rántott sajtot  a tartár mártásból
ne rám figyel inkább lássál jól

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése