2012. április 20., péntek

rep nekem nem egy álom


rep nekem nem egy álom 
mert ébrenlétemben is látom
hogy ó nekem nagy barátom
vele együtt az utamat járom
nyakamon nincsen járom
arra fordulok amerre akarok
nem úgy viselkedek vele mint a vakok
hogy csak vagdalkozok vademberként ordibálok, kapálózok
inkább csöndben figyelek és látok
körbevesznek igaz barátok
remélem a fejemnél messzebb látok
és nem álmodok mint a nedves bugyis lányok
mert akkor ha felkelek biztos hányok
mert ez az élet volt amit látok 
érzek
körbevesz néha vérzek
el nem veszek, de azért néha félek
ha felébredek mi lesz a képek helyén
ki lesz az az egyen
aki szeret
aki elfogad
hogy írjak ott a sorokat?
jobbról balra vagy összevissza világ az 
és nem olyan együgyű és balga mint ez
amiben benne vagyok
beszélek és ásitgatok
elfáradok
megöregszem örökre alhatok
körülöttem őrző angyalok
akiktől sokat nem várok
magam érdekeiért kiállok
de ezt kevesen érzik csak azt látják beszélek ide oda 
és én vagyok a fiú aki ha teheti a vizet issza össze vissza 
visszatekerném az időt 
arra a pontra ahol megszülettem ha biztos lennek abba
ugyanezt a sorsot megszerzem 
akkor el nem cseszem 
de addig álomba ébredek érzékelek azt hiszem kellek valahova
én nem vagyok kaszanova
se salvador dali
az egyszerűségem is gagyi
ezert csak beszelek mint nagyi
a telefon tarifa már olcsó
nem csúszik a szánkó mert nincs új hó
a régi úton járok
ugyanolyan szavakat használok
ha felborulok akkor is ....
bloaaaa
hányooooooooooooook




2005

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése